قیمت کابینت نئوکلاسیک

قیمت کابینت نئوکلاسیک

در قیمت کابینت نئوکلاسیک، رنگ، اندازه و شکل کابینت تحت تاثیر قرار می گیرد. قیمت کابینت برای آشپزخانه نئوکلاسیک بر اساس اندازه و رنگی که انتخاب می کنید محاسبه می شود.

لازم به ذکر است تمامی این قیمت ها به همراه لوازم باکیفیت و با تاج و چراغ به صورت رایگان اعلام شده است.

قوانین اتحادیه برای محاسبه قیمت کابینت نئوکلاسیک

قیمت به طول یک متر کابینت تعیین شده است. یک کابینت یک متری زمینی و یک متری دیواری است. متر از ابتدای کابینت تا انتهای موقعیت طولانی اندازه گیری می شود. البته کل کار اندازه گیری شده دارای ابعاد استاندارد (عمق و ارتفاع) می باشد. پس از اندازه گیری مساحت یخچال، ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی و گاز تجهیزات از سطح زمین خارج شود.

قیمت درب های کابینت نئوکلاسیک

از بین تمام کابینت های موجود در بازار، بزرگترین اندازه کابینت مدل Enzo است. قطر درب Enzo کابینت از 25 میلی متر به بالا متغیر است. شما می توانید کابینت Enzo را در سایزهای 25، 32 و 48 میلی متر به بالا سفارش دهید.

کابینت پلی اورتان و پست مدرن در اندازه های 16 و 18 میلی متری موجود است. اما به لطف استفاده از رنگ پلی اورتان در کابینت Enzo می توانید این روش کابینت را در سایزهای 25 میلی متر به بالا نیز سفارش دهید.

قیمت کابینت نئوکلاسیک سفید

رنگ سفید نئوکلاسیک کابینت یکی از محبوب ترین رنگ های کابینت است. کابینت سفید فضای آشپزخانه را به دلیل تابش اشعه خورشید روشن می کند. همچنین نقش مهمی در بزرگتر کردن کابینت ایفا می کند.آشپزخانه نئوکلاسیک سفید کابینت را می توان در دو سبک انزو و پست مدرن سفارش داد. علاوه بر این امکان انتخاب کابینت سفید با رنگ پلی اورتان نیز وجود دارد.

می توانید سفید کابینت را با رنگ های دیگر ترکیب کنید. استفاده از سنگ های کابینت می تواند تاثیر مثبتی بر دکوراسیون شما نیز داشته باشد.

قیمت کابینت نئوکلاسیک در طراحی

همچنین می توانید از درب نمایشگاهی به سبک نئوکلاسیک استفاده کنید. بسته به طراحی شما، استفاده از دست در این روش نیز متفاوت است. اما اغلب از دستگیره های آهنی استفاده می شود.

استفاده از جزیره و کاور هود نیز در آشپزخانه توصیه می شود. از خصوصیات کاور هود مرتب نشان دادن فضای آشپزخانه است. همچنین می توانید از این جزیره به عنوان میز ناهار خوری یا با سینک استفاده کنید.

قیمت کابینت دیواری نئوکلاسیک

دیوار کابینت 30 سانتی متر عمق و 70 سانتی متر ارتفاع دارد. همچنین در مکان هایی که ارتفاع سقف بیش از 240 سانتی متر است می توان ارتفاع دیوار کابینت را 90 سانتی متر در نظر گرفت. تعداد طبقات در سطح کابینت 90 سه برابر و روش محاسبه همان 60% در کابینت است.

قیمت کابینت نئوکلاسیک زمینی

بدنه زمینی نئوکلاسیک کابینت دارای ارتفاع معمولی 72 سانتی متر است که با صفحه رو کابینتی (32 میلی متر) و پایه (14 سانتی متر) به 90 سانتی متر می رسد. عمق کابینت زمینی معمولی کابینت 55 سانتی متر است.

قیمت کابینت کمدی نئوکلاسیک

ایستادن کابینت از زمین و به همان ارتفاع کابینت دیواری، در فضا کابینت کمدی نامیده می شود. روش محاسبه قیمت سه برابر بیشتر از کابینت (یعنی 180٪) است.

قیمت کابینت ویترین نئوکلاسیک

به کابینت هایی که بدنه ای رنگارنگ دارند و جایی برای قرار دادن وسایل تزئینی در آشپزخانه دارند ویترین می گویند.

روش محاسبه کابینت دیواری 2 برابر دیوار کابینت (یعنی 80%) و روش محاسبه کابینت زمینی 2 برابر کابینت زمین (یعنی 120%) است.

قیمت کابینت نیمه کمدی نئوکلاسیک

کابینت که ارتفاع آن از ارتفاع صفحه نمایش تا ارتفاع دیوار امتداد می یابد، کابینت نیمه کمدی نامیده می شود. کابینت نئوکلاسیک معمولاً بین 130 تا 150 سانتی متر ارتفاع دارد و دو برابر کابینت زمینی (120%) ارتفاع دارد.

قیمت کابینت جزیره نئوکلاسیک

در کابینت، آشپزخانه نئوکلاسیک بخشی به نام جزیره است که کاربردی ترین است.

برخی از تولیدکنندگان آشپزخانه بسته به اینکه کانال در جزیره باشد یا نه، میز ناهارخوری را روی یک جزیره روباز یا پیشخوان قرار می دهند.

پیشخوان ها یا جزیره ها از مواد مختلفی ساخته شده اند و انواع مختلفی دارند و کاملاً به سلیقه کاربر بستگی دارد. کابینت های زمینی که به دیوار متصل نیستند را می توان، جزیره نامید.

روش محاسبه کابینت جزیره یا شمارنده 1.5 برابر زمین کابینت (یعنی 90٪) است. زیرا دو طرف جزیره قابل مشاهده است و قسمت پشتی باید توسط در انجام شود.

منبع: قیمت کابینت آشپزخانه نئوکلاسیک